• Vanaf €50 Gratis Verzending
  • Duurzaam en Milieu Vriendelijk
  • Gespecialiseerd in Mieren Houden
  • Altijd Gratis Advies

Verzenden en Retourneren

 

Op deze pagina vind je informatie over het verzenden en/of retourneren van je bestelling. Ook vind je hier de levertijden, verzendkosten, garantie enz.

Hoe gaan we te werk?

 

Wanneer je hebt besteld en je betaling is gelukt gaan wij aan de slag met jouw bestelling. Direct na het bestellen krijg je een bevestiging per e-mail. Niks ontvangen? Dan kan je contact opnemen via onze website of een e-mail sturen naar info@mierendroom.nl om te kijken wat er mis is gegaan en om een snelle oplossing te vinden (Check ook altijd je spam, reclame enz.).

 

Controleer dan altijd even of alles klopt wat in je bestel factuur staat. Je gegevens kunnen bijvoorbeeld niet kloppen of er mist een product die je graag erbij wou kopen. Als de bestel factuur dan inderdaad niet klopt kan je gerust contact met ons opnemen, zodat wij meteen de bestelling stop zetten en jouw geld weer terug kunnen storten op je rekening.

 

Klopt alles? Dan gaan wij zo snel mogelijk aan de slag met jouw bestelling. We verpakken de bestelling en versturen het zo snel mogelijk via PostNL. Als je bestelling verzonden en onderweg is krijg je nog van ons een bevestiging dat wij jouw bestelling hebben verzonden per e-mail. In die bevestigingsmail krijg je ook nog de track en trace van PostNL. Met track en trace kan je precies zien waar jouw pakketje is (Niet alle verzendopties hebben Track & Trace).

Verzendkosten

 

Nederland

  • Ophalen in Voorhout: Gratis
  • Briefpost: €2,45 (Zonder Track & Trace)
  • Brievenbuspakket: €4,95
  • Pakket: €7,45

 

België

  • Ophalen in Voorhout: Gratis
  • Briefpost: €3,95 (Zonder Track & Trace)
  • Brievenbuspakket zonder Track & Trace: €7,45
  • Brievenbuspakket met Track & Trace: €8,95
  • Klein pakket zonder Track & Trace: €10,45
  • Klein pakket met Track & Trace: €11,95

 

Europa

 

(Verzending van briefpost in Nederland 1 - 3 werkdagen, in België 3 - 6 werkdagen)

(Alles is met Track & Trace, behalve als dit er bij is geschreven)

Verzending informatie

 

Wij hebben PostNL als onze vervoerder, omdat wij vinden dat ze de beste service leveren in Nederland. Ook leveren ze heel snel (Meestal binnen één dag (Buiten Nederland niet het geval), waardoor jij snel je pakketje ontvangt! Wij streven naar het verzenden van je bestelling binnen 3 dagen (Maandag t/m vrijdag m.u.v. feestdagen).  Wanneer jij jouw pakketje wilt ophalen in Voorhout (En als je ophalen hebt geselecteerd bij het bestellen), zullen wij zo snel mogelijk een mail sturen naar jou, met de mogelijke dagen en tijden wanneer jij jouw pakketje kan ophalen. Wat je alleen hoeft te doen is een mail terug te sturen naar info@mierendroom.nl en uitkiezen welke dag en tijdstip jij jouw pakketje wilt ophalen.

Garantie

 

Wanneer er iets aan de hand is met je bestelling of product heb je meestal recht op garantie. We hebben de voorwaarden kort samengevat, raadpleeg de algemene voorwaarden voor de volledige uitwerking van de garantie voorwaarden.

 

  •  Wanneer een mierenkolonie aankomt met dode gyne(s) zit hier vanuit de wet geen garantie op. Wij bieden als extra service tegen eventuele verzendkosten een vervangende gyne/kolonie. Deze extra garantie verloopt 24 uur na ontvangst, je dient binnen die tijd duidelijk bewijs gestuurd te hebben van de dode gyne(s). We kunnen een vervangende gyne of kolonie sturen zo lang deze op voorraad is. Wanneer deze niet meer op voorraad is wordt er een naar passende oplossing gezocht.
  • Wanneer je een door ons aangewezen verzendoptie hebt gebruikt en een pakket komt niet aan of is gestolen wordt er gekeken naar een passende oplossing. 
  • Wanneer een product zodanig beschadigd aankomt dat het niet meer bruikbaar is heb je recht op restitutie. 
  • Wanneer een product niet normaal of niet zoals de handleiding dit beschrijft is gebruikt vervalt de garantie. 
  • Wanneer een bestelling is geplaatst met de verzending briefpost, zit hier geen garantie op.

Retourneren

 

Wanneer een product tegenvalt of je toch liever wat anders hebt kun je een product op retourneren. Aan onderstaande voorwaarden moet worden voldaan. Raadpleeg de algemene voorwaarde voor een uitgebreide beschrijving van het herroepingsrecht.

 

  • Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling mag je een product of de gehele bestelling aanmelden om het te retourneren. Na de aanmelding heb je nog eens 7 dagen om het/de product(en) te retourneren.

  • Neem voor retourneren altijd contact op met de klantenservice. 

  • Je dient het product te retourneren in de zelfde staat als deze is ontvangen. Is dit niet het geval kunnen wij het product niet meer verkopen en kan het zo zijn dat de restitutie niet of deels wordt voldaan. 

  • Verzendkosten worden enkel terugbetaald wanneer de gehele bestelling geretourneerd is.

  • Retourneringskosten zijn voor de klant. 

  • Let op! Retourneren van insecten is niet mogelijk. Dit valt onder bederfelijke waren.

  • Let op! Retourneren van briefpost is niet mogelijk

 

Wanneer wij het pakket hebben ontvangen nemen we hierover contact op. De restitutie wordt binnen 7 dagen voldaan.